Toimitusehdot
Yleistä
Tervetuloa Nutly-verkkokauppaan! Nutly on Fruitbox Suomi Oy:n (y-tunnus 2861490-1) verkkokauppa, joka myy tuotteita Suomen alueelle. Näitä sopimusehtoja sovelletaan Nutly-verkkokaupasta ostettavien tuotteiden kauppaan Fruitbox Suomi Oy:n ja asiakkaan välillä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. Fruitbox Suomi Oy pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja ilmoituksetta.
Rekisteröityminen asiakkaaksi
Verkkokaupassa voi tehdä ostoksia joko rekisteröitymättä tai rekisteröityneenä. Rekisteröityminen ei ole välttämätöntä palvelun käyttämiseksi, mutta kuitenkin suositeltavaa. Rekisteröityminen mahdollistaa mm. osoite- ja yhteystietojen tallentamisen, aiempien tilauksien katsomisen sekä tilauksien vaiheen seurannan. Alle 18-vuotias voi tehdä ostoksia vain vanhempansa tai laillisen huoltajansa suostumuksella.
Rekisteröityminen vaatii voimassa olevan sähköpostiosoitteen. Rekisteröidyttyään asiakas saa henkilökohtaiset käyttäjätunnukset. Asiakas vastaa Nutlylle antamiensa tietojen oikeellisuudesta sekä käyttäjätunnuksen ja salasanan käytöstä ja säilytyksestä. Rekisteröityneen asiakkaan tulee viivytyksettä päivittää muuttuneet tietonsa asiakastilinsä kautta tai ilmoittaa tietojensa muuttumisesta Fruitbox Suomi Oy:lle osoitteeseen info@nutly.fi.
Asiakas vastaa tunnuksillaan tapahtuvasta asioinnista verkkokaupassa. Mikäli asiakas havaitsee tai epäilee tunnuksiensa väärinkäyttöä, on asiakkaan vastuulla välittömästi ilmoittaa asiasta Fruitbox Suomi Oy:lle. Mikäli Fruitbox Suomi Oy epäilee asiakkaan tunnuksen väärinkäyttöä, on sillä oikeus sulkea asiakkaan käyttäjätunnukset.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan internetissä osoitteessa www.nutly.fi asiakastilille kirjautuneena tai kirjautumatta. Asiakas valitsee haluamansa tuotteet ostoskoriin ja suorittaa tilauksen loppuun verkkokaupan ohjaamana. Ostoskorin sisältöä on mahdollista muuttaa tilauksen maksamiseen saakka. Sitova tilaus syntyy asiakkaan lähettäessä tilauksensa verkkokaupassa. Tehtyjä tilauksia ei voi perua.
Tilauksen jälkeen asiakkaan antamaan sähköpostiin lähetetään tilausvahvistus, jossa näkyy tilatut tuotteet, toimituskulut ja tilauksen hinta. Kirjautuneen asiakkaan tilausvahvistukset on nähtävissä myös asiakastilin kautta.
Hinnat
Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Alennuksia ei voida yhdistää toisiin alennuksiin. Alennukset on voimassa vain määrätyn kampanja-ajan, eikä niitä voi hyödyntää aiemmin tehtyihin tilauksiin.
Maksutavat
Tuotteet ja postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä joko luottokortti- tai verkkopankkimaksuna (Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken, S-Pankki). Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla.
Toimitustavat
Tilaukset toimitetaan Postin paketteina, joita voi seurata lähetystunnuksen avulla. Postikulut ovat samat paketin koosta riippumatta. Tilaukset lähetetään pääsääntöisesti 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksesta.
Tarjoamme seuraavat toimitusvaihtoehdot:
Nouto Postin pakettiautomaatista
Nouda tilauksesi valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Postin tiheä verkosto ja myymälöiden sekä kauppakeskusten pitkät palveluajat iltaisin ja viikonloppuisin takaavat, että paketin voi noutaa läheltä silloin kun se itselle parhaiten sopii. Saat ohjeet noutamiseen tekstiviestillä paketin saapuessa. Huomioithan, että tekstiviestin saatuasi pakettia säilytetään pakettiautomaatissa 7 vuorokautta. Paketti on ilmastoystävällinen Posti Green-lähetys. Katso automaattien sijainti.
Katso video: Paketin noutaminen pakettiautomaatilta
Nouto postista
Nouda tilauksesi valitsemastasi postista. Saat Postilta ohjeet noutamiseen tekstiviestillä paketin saapuessa. Huomioithan, että paketti on noudettava postista 14 vuorokauden sisällä Postin saapumisilmoituksesta. Paketti on ilmastoystävällinen Posti Green-lähetys. Katso postien sijainti.
Postin kotiinkuljetus
Posti tuo tilauksesi haluamaasi kotiosoitteeseen ilmastoystävällisenä Posti Green-lähetyksenä, ja sopii kanssasi toimitusajankohdan.
Toimitusajankohdan sopimiseksi on tärkeää, että ilmoitat puhelinnumerosi tilauksen yhteydessä. Jos Posti ei tavoita sinua, lähetetään sinulle yhteydenottopyyntöviesti. Suurimmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen arkisin klo 21.00 asti. Muilla alueilla lähetykset jaetaan perille klo 14.00 tai 17.00 mennessä. Paketit jaetaan vastaanottajan osoitteeseen sisälle asti, ulko-oven välittömään läheisyyteen.
Palveluun kuuluu yksi jakeluyritys. Jos vastaaottaja ei ole paikalla sovittuna toimitusaikana, vastaanottajalle jaetaan yhteydenottopyyntökortti. Vastaanottaja voi pyytää paketin noudettavaksi Postin toimipisteestä tai tilata sille maksullisen uudelleenjakelun kotiin.
Toimituksen ehdot
Pidätämme oikeuden toimittaa pienikokoiset tilaukset kirjeenä ja pakettiautomaatin enimmäismittoja suuremmat lähetykset Postiin.
Mikäli asiakas jättää tilauksensa noutamatta Postista tai Postin pakettiautomaatista edellä mainituissa määräajoissa, tulee asiakkaan maksaa uudelleenlähetyksestä aiheutuvat posti- ja käsittelykulut täysimääräisinä. Uudelleenlähetyksen ja maksujen sopimiseksi asiakkaan on oltava sähköpostitse yhteydessä asiakaspalveluumme info@nutly.fi.
Palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus tuotteille, jotka ovat avaamattomia, käyttämättömiä, uutta vastaavia ja myyntikelpoisia. Kaikista palautuksista on sovittava etukäteen asiakaspalvelumme kanssa sähköpostitse info@nutly.fi. Kun palautus on vastaanotettu, käsitelty ja hyväksytty, rahat palautetaan palauttajan antamalle tilille. Mikäli alkuperäinen maksutapa oli luottokortti, hyvitetään palautus luottokortille.
Tuotteen hintaa ei palauteta, mikäli tuote on avattu tai se ei ole uutta vastaavassa kunnossa. Tässä tapauksessa mahdollinen tuotteen takaisin asiakkaalle lähettäminen tapahtuu asiakkaan kustannuksella.
Lähetyksen sisältö tulee tarkistaa välittömästi toimituksen saavuttua. Mikäli toimitus ei vastaa tilausta tai tuote on vahingoittunut, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme info@nutly.fi. Ilmoitus on tehtävä viimeistään 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
Valvovan valvontaviranomaisen tunnusnumero: FI-EKO-201